jueves, 12 de enero de 2017

UN POC DE FUTBOL HISTÒRIC.




        UN POC DE FUTBOL HISTÒRIC.

Dins de la premsa històrica de Paterna que estem arxivant i ordenand, tenim una gran quantitat de material, de les curioses cròniques dels partits del club local i altres clubs de Paterna, naturalment a poc a poc anirem desenrotllant. en esta primera entrega, resumim un partit suposem que en el camp dels pavellons i amb el Paterna com a equip local, crònica breu, però històrica pel seu valor al pas dels anys.



Equip posant al camp dels Pabellons.



18 de Juliol 1929
      Diari Les Provincies.



      EN PATERNA


       CUART DE POBLET C.F. – 1, PATERNA C.F.- 2.





En el camp del Paterna i davant de nombrós públic va celebrar-se la trobada dalt assenyalat.

 El resultat d'esta trobada no va respondre prou al desenrotllament del mateix, perquè el Paterna va demostrar una superioritat sobre el seu contrari, molt manifesta, que si no es va fer patent en el marcador va ser per la molt eficaç labor dels pals i travessers que es van alinear a favor del Cuart en forma encertada.


Imatgen de Enrique Flors.




 El Cuart F.C., que entra a formar part del grup C, esta poc entrenat per a lluitar amb els equips d'este grup, encara que té equipiers que poden valdre.

 En el Paterna va sobreeixir la labor de Bort, Valero, Agustí, Morera i  Esteve I, qui a més de les bones jugades que va fer, va parar un  penal  en  forma colossal.

Esteve I "El Morret", gran porter paterner, foto del llibre de J. Escrich.


 El Paterna va aconseguir dos bonics gols per mitjà de Burguete i Valero, i li van anul·lar un altre gol molt injustament, perquè no hi havia cap dubte sobre la seua autenticitat.

 El gol de Cuart va ser aconseguit de penal.

 Pels de casa es van alinear: Esteve I, Esteve II, Morera, Agustí, Ibañez, Pedro, Valero, Bort, Marqués, Burguete y Guillem.


PASCUAL ARGENT MOYA.

Esteve II.
Guillem.

Morera.






UN POCO DE FÚTBOL HISTÓRICO.

Dentro de la prensa histórica de Paterna que estamos archivando y ordenando, tenemos una gran cantidad de material, de las curiosas crónicas de los partidos del club local y otros clubs de Paterna, naturalmente poco a poco iremos desarrollándolas. en esta primera entrega, resumimos un partido suponemos que en el campo de los pabellones y con el Paterna como equipo local, crónica breve, pero histórica por su valor al paso de los años.

     Jueves 18 de Julio 1929         Diario Las Provincias.                  




                        EN PATERNA

              CUART DE POBLET C.F. – 1, PATERNA C.F.- 2.



En el campo del Paterna y ante numeroso público celebróse el encuentro arriba señalado.

El resultado de este encuentro no respondió bastante al desarrollo del mismo, pues el Paterna demostró una superioridad sobre su contrario, muy manifiesta, que si no se hizo patente en el marcador fue por la muy eficaz labor de los postes y largueros que se alinearon a favor del Cuart en forma acertada.

El Cuart F.C., que entra a formar parte del grupo C, esta poco entrenado  para luchar con los equipos de este grupo, aunque tiene equipiers que pueden valer.

En el Paterna sobresalió la labor de Bort, Valero, Agustí, Morera y Esteve I, quien además de las buenas jugadas que hizo, paró un penalti en forma colosal.

El Paterna consiguió dos bonitos goles por medio de Burguete y Valero, y le anularon otro gol muy injustamente, pues no había duda alguna sobre su autenticidad.

El gol de Cuart fue conseguido de penalti.

Por los de casa se alinearon: Esteve I, Esteve II, Morera, Agustí, Ibañez, Pedro, Valero, Bort, Marqués, Burguete y Guillem.

PASCUAL ARGENT MOYA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario